Dieta Kopenhaska

Dieta Kopenhaska to oprócz oczywiście głodówki chyba jedna z najbardziej restrykcyjnych diet jakie znam, jest to dieta w której nigdy nie udało mi się wytrwać do końca;)-może i dobrze ze względu na jej niestety szkodliwe oddziaływanie na organizm. Ale oczywiście jeśli ktoś chce zrzucić szybko, dużo kg. bez względu na zdrowie to efekty widoczne są szybko;) 
Można ją stosować tylko i wyłącznie 13 dni, podczas których możemy schudnąć nawet 10 kg.
Dieta Kopenhaska ma doprowadzić do zmiany sposobu przemiany materii. W efekcie po 13 dniach rygorystycznego przestrzegania jej zasad można powrócić do normalnego jedzenia bez obawy, że pojawi się efekt jo-jo. Należy ściśle trzymać się opracowanego jadłospisu. Mały batonik, małe piwo czy kostka czekolady mogą całkowicie zaprzepaścić  cały wysiłek, dlatego na nagły atak głodu zaleca się spożywanie  wody (ok. 2 l dziennie) z dodatkiem kilku kropelek soku z cytryny. Woda wypełni żołądek, zabijając uczucie głodu.
UWAGA nawet guma do żucia zaprzepaszcza efekty diety tj. zmiany sposobu przemiany materii( utrata wagi i tak nastąpi z racji rygorystycznego menu diety),  jednakże po skończonej kuracji może nastąpić efekt jojo.Dlatego nie zaleca się kontynuowania diety jeśli w trakcie jej trwania skusimy się na choćby 1 mały dodatkowy produkt.



DZIEŃ 1 i 8

Śniadanie:
  •   kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: 
  •  2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Obiad: 
  • duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2 i 9

Śniadanie:
  •  kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie: 
  • duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną
Obiad: 
  • plaster szynki, 2–3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3 i 10

Śniadanie: 
  • kubek kawy, kostka cukru, grzanka
II śniadanie: 
  • gotowany szpinak, świeży owoc, pomidor
Obiad: 
  •  plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4 i 11

Śniadanie: 
  • kubek kawy, kostka cukru
II śniadanie:  
  • tarta marchewka, jajko na twardo, twarożek naturalny
Obiad:  
  • sałatka owocowa, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 5 i 12

Śniadanie:
  • duża tarta marchew z cytryną
II śniadanie:
  •  duża chuda ryba
Obiad: 
  • befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6 i 13

Śniadanie: 
  • kubek czarnej kawy, kostka cukru
II śniadanie: 
  •  kurczak, sałata z olejem i cytryną
Obiad: 
  • 2 jajka na twardo, duża marchewka

DZIEŃ 7

Śniadanie:
  •  kubek herbaty bez cukru
II śniadanie:
  •  chude grillowane mięso
Obiad:
  • NIC 

Komentarze