problem z celulitem?

Jeśli macie problem z cellulitem podaje sprawdzone przeze mnie sposoby
Na początek dodam że nie jest to łatwe do zniesienia ale próbowałam właściwie  wszystkiego -bezskutecznie a podana przeze mnie metoda sprawdza się w 100%. 
Efekt - skóra bez cellulitu, ujędrniona, pozbyłam się nawet nadmiaru wody w organizmie z którą zawsze miałam problem, wysmukliłam ciało po porodzie- a wiec było ciężko ale warto!!!

Po pierwsze potrzebne będzie serum do ciała Perfecta Extra Slim(moim zdaniem jedno z najlepszych dostępnych na polskim rynku w tak niskiej cenie(poniżej 20zł)

DAX, PERFECTA, EXTRA SLIM, Serum-laser termoaktywne do szybkiego wyszczuplania, 200ml
Po drugie :dostępna w każdym sklepie chemicznym (super-pharm , rossmann i inne)folia spożywcza

http://www.wielobranzowe.pl/img/produkty/folie/_big/folia_spozywcza_pe_300.jpg
 Ci którzy nie pracują i mogą sobie na to pozwolić polecam owijanie się folią  podczas zwykłych czynności domowych. Oczywiście wcześniej ciało smarujemy serum wyszczuplającym. Na nogi polecam ubrać na folię rajstopy bądź leginsy by folia nie zjeżdżała. 
Ci którzy pracują, ewentualnie nie mogą sobie pozwolić na takie owijanie folią polecam stosować tę metodę w nocy-kładąc się spać; bądź najlepiej podczas chociażby krótkiego treningu w ciągu dnia. 
Osobiście sprawdzony sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów i pozbycie się cellulitu : tysiąc podskoków na skakance !!!Efekty zauważalne już po 2 tygodniach regularnego skakania i owijania folią!
Uwaga na powierzchnię na jakiej skaczemy, żeby nie uszkodzić kolan, a wiec najlepiej na miękkiej nawierzchni.

Po trzecie dla tych co mogą-nie mają żadnych przeciwwskazań (ja stosowałam) dodawanie błonnika do potraw np.
XENNA BŁONNIK 110 g
Nie jest to jednak konieczne, choć dla tych co mają problemy z zaparciami na pewno przydatne;)
cena :ok. 14zł

Po czwarte : WAŻNE -PIĆ MIN 2 LITRY WODY DZIENNIE(EWENTUALNIE HERBATEK ZIOŁOWYCH)

STOSOWANIE PRZEDSTAWIONYCH POWYŻEJ METOD TO GWARANCJA POZBYCIA SIĘ CELULlITISU !!!

Komentarze