Ćwiczenia na "kaloryfer" - dla mężczyzn!

Obiecałam, że się pojawią więc  ...;) 

Nie jest to wykonalne w 2 tygodnie ale systematyczny trening dosyć szybko powinien przynieść zamierzony efekt! Jeśli aerobiczna 6 Wedera nie jest tym co chciałbyś ćwiczyć proponuję inny zestaw.
Musisz jednak pamiętać, że jeśli masz sporo tkanki tłuszczowej w obrębie brzucha konieczna będzie dieta. Nawet jeśli będziesz dużo ćwiczył twój"kaloryfer" przesłoni warstwa tłuszczu;)
Nad czym trzeba popracować? Przede wszystkim górne, dolne i skośne mięśnie brzucha!!!
Warto...pomyśl, że niedługo odsłonisz swój umięśniony brzuch.:)
Aby mięśnie urosły potrzebują stymulacji wywołującej drobne uszkodzenia.
Oto kilka efektywnych ćwiczeń:

O ile na siłowni zwykle jest  ktoś kto może doradzić przy wyborze ćwiczeń o tyle w domu jesteśmy zdani sami na siebie, nie oznacza to jednak, że ćwiczenia w domu nie dadzą spektakularnego efektu, wręcz przeciwnie, oto kilka rad i fajnych skutecznych  a zarazem prostych ćwiczeń!

Najważniejsze- wykonaj rozgrzewkę- koniecznie!!!ok. 5 minut!

Wykonaj po kilka skrętów tułowia, kilka skłonów,kilka  krążeń biodrami, maszeruj.
Po tak wykonanej rozgrzewce jesteś gotowy do ćwiczeń!Ale uwaga!Ćwiczenia powinny być wykonane bardzo dokładnie i wolno, bez żadnych gwałtownych ruchów- to nie poprawi efektu a jedynie może spowodować kontuzję!Poza tym ćwiczenia "szarpane"skrócą włókna mięśniowe, zamiast je rozbudować!
Poza tym: ćwiczenia nie powinny być długie, lepszy efekt da krótki trening ale bardzo intensywny tj. ok 15 minut!

ĆWICZENIE NR 1:

Połóż się na plecach, ręce spleć na karku. Podciągaj kolana do klatki piersiowej, wykonaj 3 powtórzenia po 30 ruchów.


ĆWICZENIE NR 2:

Unieś nogi i ugnij je w kolanach. Podnieś tułów do góry i skręć ramiona, dotykając łokciem kolana (raz lewego, raz prawego), wykonaj trzy powtórzenia po 25 uniesień.


ĆWICZENIE NR 3:

Stań w rozkroku, do  jednej dłoni weź sztangę (min 2kg), drugą załóż za głowę. Przechyl się w kierunku wolnej ręki na wdechu. Wydech przy maksymalnym wychyleniu. Zmień stronę!Powtórz po 10 razu na każdą ze stron!


Komentarze

  1. hej obserwuje Twój blog od jakiegoś czasu i musze Ci powiedziec, że znalazłam w sieci fajny program do sprawdzania ile jeszcze sadełka trzeba zrzucić :) SPRAWDŹ-SYLWETKE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ile trzeba zrzucić sadełka najlepiej widać w lustrze:) Zawracanie sobie głowy aplikacjami, programami czy zaawansowanymi kalkulatorami jest w moim mniemaniu bezcelowe!

      Usuń
  2. Skkf w domu i nie tylko w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna rzecz to dobór ćwiczeń, a druga to świadomość, że trening mięśni brzucha jst długi i mozolny. Ta partia jest wyjątkowo odporna na bodźce treningowe. Ale nie ma rzeczy niemożliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trenującym brzuch polecam uzbroić się w duże pokłady cierpliwości. Ale uwierzcie mi, że warto! Efekty nie przyjdą od razu, ale jak już przyjdą... Ważna w tym przypadku jest także odpowiednia dieta oraz suplementacja pozwalająca redukować tłuszcz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz