Kasza jaglana na słodko;)

Potrzebujesz:

  • 1 szklankę kaszy jaglanej
  • 1 duże jabłko, obrane ze skórki, pokrojone w plasterki i podsmażone w garnuszku z odrobiną wody 
  • ok. 3 łyżki rodzynek (sparzyć wrzątkiem i odcedzić)
  • jak ktoś lubi- szczypta cynamonu
  • 1 łyżka miodu
  • 1,5 szklanki wody
Wykonanie:

Kaszę dokładnie opłukać w wodzie. 
Wodę 1,5 szkl. zagotować, po czym wrzucić kaszę i gotować ok. 20 minut.
Ugotowaną kaszę przekładamy do miski, dodajemy rodzynki, jabłka, cynamon i miód-całość mieszamy. Podawać na ciepło!

SMACZNEGO!

Przepis idealny na zdrowe i pożywne śniadania! 
Taki posiłek doda nam energii, rozgrzeje organizm, uzupełni o potrzebne witaminy i minerały. 
To niewątpliwie ciekawa alternatywa dla owsianki ;)
Acha dla tych co lubią orzechy oraz suszone owoce proponuję dodać po parę sztuk- będzie jeszcze smaczniejsze i zdrowsze;)

Komentarze

  1. moje ulubione śniadanie:-) włosy, skóra i paznokcie po takiej dawce minerałów i witamin są coraz piękniejsze.
    Ps. po wsypaniu kaszy do garnka z wodą (wody dwa i pół razy więcej niż kaszy), radzę zmniejszyć ognień, nastawić czas gotowania (u mnie ok. 15 min.) i zająć się sobą, a kasza się ugotuję i nie przypali. Raz pomieszaną trzeba pilnować, żeby się nie przypaliła:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jem kaszę jaglaną z jogurtem activia owocowym lub naturalnym. Do tego dodaję w zależności od tego na co mam ochotę: kiwi, gruszkę, suszą żurawinę, suszoną śliwkę, suszone morele, rodzynki, orzechy, migdały, konfiturę z aronii, itp.

    Moje ulubione śniadanie to kasza z activią truskawkową i kiwi:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz