Domowy skuteczny sposób na pryszcze

Chcesz się cieszyć gładką i nieskazitelną cerą? Jest na to sposób;) 
Pryszcze to nie tylko problem osób dojrzewających ale w zasadzie każdego i to w każdym wieku, choć na pewno młodsze osoby mają z tym większy problem niż dorośli, niemniej jednak jest prosty sposób by sobie z nimi poradzić.
Pomoże nam w tym :KURKUMA ! Ta niepozorna żółta przyprawa ma silne właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne, oczyszczające oraz przeciwgrzybicze!

Przepis na pastę, dzięki której pozbędziesz się niedoskonałości skóry:
Przygotuj: jogurt naturalny, oliwę z oliwek, kurkumę.
W jakich ilościach? to zależy ile pasty potrzebujesz, najlepiej na początek wymieszaj 2 łyżki jogurtu+ 1 łyżka oliwy + 2 łyżki kurkumy-wymieszaj i tą gęsta papkę nałóż na krostki.
Po 2-3 dniach krostki znikną.


Komentarze

  1. Przydatny przepis. Znałam właściwości kurkumy, ale nie wpadłam na to by zrobić z niej taki kosmetyk. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pryszcze od jakiegoś czasu stosuję olej z ogórecznika taki jak ten http://www.naturala.pl/Produkt/11/olej_z_ogorecznika mi to pomaga i widze poprawę wyglądu mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie kurkuma nie zadziałała, ale faktycznie słyszałam, że jest bardzo dobra i wiele moich znajomych ją stosuje. Ostatnio stosuję bardzo dobry produkt, żel do mycia twarzy trioxil, znalazłam go w necie na acnegone.pl działa super, nie mam mu nic do zarzucenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz