Kasza jaglana z pomarańczą i orzechami

Ten przepis to mój pomysł na śniadanie do pracy;) Wyszło naprawdę bardzo smaczne.
Jeśli lubicie kaszę jaglaną w wersji słodkiej -na pewno będzie wam smakowało!

Użyłam ( na 2 porcje dla mnie i męża):
  • szklankę kaszy jaglanej-ugotować
  • 1 pomarańcza-pokroić w kosteczkę
  • 1 dużą łyżkę miodu
  • garść lekko zgniecionych orzechów włoskich (można innych)
  • garść otrąb owsianych
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
Wykonanie:
 
Wszystko ze sobą wymieszać, na koniec można ale nie trzeba dodać 1 łyżkę jogurtu naturalnego.
Ja w pracy przed skonsumowaniem dodałam jeszcze kilka rodzynek i  żurawinę suszoną. Mniam mniam...;)









Komentarze

  1. Ja uwielbiam kaszę jęczmienną z piersią z kurczaka i warzywami. Próbowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Przepraszam, że tak późno odpisuje, oczywiście że próbowałam, bardzo rzadko jem kaszę jęczmienną, bo nie mogę przekonać do niej męża( uważa, że to produkt dla psów) a więc najczęściej jem ja w zupie-krupniku;) ale w tej wersji tj z kurczakiem i warzywami jest rewelacyjna! Przy przygotowywaniu posiłków bardzo duże znaczenie mają (jak dla mnie) przyprawy, lubię obiady bardzo wyraziste, lubię różne kombinacje ziół i przypraw -to nadaje tak naprawdę smaku. Uważam, że każde danie może być dobre jeśli odpowiednio je przyrządzimy, a to że ktoś czegoś nie lubi -to tylko kwestia pewnego rodzaju uprzedzeń np. nie każdy zje owoce morza czy wątróbkę, niezależnie od tego jak jest przygotowane.Pozdrawiam i dziękuję za komentarz i przypomnienie o dobrej kaszy, która jest bardzo zdrowa i na pewno znajdzie się w moim poście;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz