Koktajl owocowo-warzywny. Bomba witaminowa!

Na dobry początek dnia polecam przygotować koktajl witaminowy. 
Użyłam : 2 marchewki, 1 jabłko, 1 dużego buraka, 1 małego banana, 1 dojrzałe  mango i 1 małego pomarańcza!
Wyszedł rewelacyjny! 
Marchewkę, jabłko oraz buraka wrzuciłam do sokowirówki, następnie do soku dodałam owoce (mango,pomarańcza i banana obrałam ze skórki) i zmiksowałam blenderem.
Polecam wykonywać soki z warzyw i owoców, które akurat w danej chwili posiadacie, osobiście takie koktajle robię każdego dnia dla siebie męża i dziecka.
Może warto w nowym 2014 roku zmienić sposób swojego odzywania;) 
Jeśli nie posiadacie wyciskarki do soku warto pomyśleć nad zakupem, moja nie kosztowała dużo a bardzo się przydaje, łatwo się myje, nie wymaga obierania warzyw czy owoców. Koszt to ok. 150 zł ale za to macie przynajmniej pewność, że to co przygotowaliście  to 100% sok;) 


Komentarze

  1. Wygląda bardzo smakowicie! Wspaniały blog, długo takiego szukałem! Prowadzę blog-katalog najlepszych polskich blogów o wellness: http://the-best-of-wellness.blogspot.com/ i z przyjemnością dodaję tam Twój. Trzymaj się i ciekawych wpisów, Marek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz