Owsianka na 2 sposoby


Już chyba kiedyś wspominałam, że otręby owsiane to w zasadzie, poza małymi wyjątkami moje co dzienne śniadanie -powinnam mieć zniżki na ich zakup;) Bardzo często słyszę, że jest to tak niedobre "jak ja mogę to jeść" dzisiaj wam podpowiem jak, bo ja uwielbiam swoje śniadania, nie wyobrażam zmuszać się do tak ważnego posiłku, a poza tym dobre śniadanie + porządna kawka to coś co dodaje mi chęci i siły na cały dzień;) 
Wystarczy trochę urozmaicić;) 
Proponuję:
1. Do miseczki wsypać 4 łyżki otrąb dodać  kilka śliwek suszonych, pokrojonych w kosteczkę, kilka orzechów-można z każdego rodzaju po kilka, dodać suszoną żurawinę -całość zalać trochę wodą, trochę mlekiem i wstawić do mikrofali. 
Jak dla kogoś, za mało słodkie to proponuję dodać pół banana -rozgnieść widelcem. Smacznego, jak dla mnie rewelacja!

Czasami dla odmiany robię wersję z serem białym tj. pół kostki sera+ pół banana+ bakalie+trochę otrąb + jogurt naturalny, ewentualnie zamiast banana 1 łyżka miodu. Polecam wychodzi pyszne i zapewniam, ze od takich śniadań można się uzależnić;)

slim-style.blogspot.com

slim-style.blogspot.com

Komentarze

Prześlij komentarz