Pasta jajeczna z awokado

"Śniadanie zjedź jak król..." 

U mnie dziś pyszne awokado;)
W najsmaczniejszej jak dla mnie postaci...z jajkiem;)
Nic prostszego, idealne do kanapek, "bomba witaminowa"


Co potrzebujecie:
  • 1/4 awokado
  • 1 jajko
  • szczypta soli i pieprzu
Wykonanie: 
Awokado i jajko wystarczy dokładnie rozgnieść widelcem, przyprawić.
GOTOWE;)
A o to i efekt końcowy, pastą awokado posmarowałam pieczywo chrupkie, do tego serek wiejski ze szczypiorkom i pomidorem;) Pełnowartościowe, zdrowe śniadanko gotowe.

slim-style

Awokado idealnie nadaje się do zmieszania z serem -twarogiem, ewentualnie do pasty którą ja wykonałam można dodać odrobinę chrzanu-idealne na stół wielkanocny;)
I oczywiście dodawajcie awokado do sałatek bądź po prostu pokroicie w plasterki na pełnoziarniste pieczywo i lekko skropcie octem balsamicznym- w każdej postaci jest pyszne;)

Właściwości awokado- koniecznie przeczytajcie!
http://slim-style.blogspot.com/2015/02/awokado-wasciwosci.html

Komentarze

Prześlij komentarz