Pesto z pietruszki

PESTO z pietruszki, to bardzo zdrowa a zarazem prosta do wykonania pasta, idealna do makarony, kanapek czy nadziewania różnych produktów np. jajek, pomidorów-polecam!

Dlaczego warto jeść pietruszkę?-k:
http://slim-style.blogspot.com/2015/02/natka-pietruszki-wasciwosci.html



Potrzebujesz:
  • 1 pęczek  natki pietruszki
  • sok z 0,5 cytryny
  • 1 ząbek czosnku przeciśnięty przez praskę
  • orzeszki nerkowca - kilka sztuk lub innych ulubionych;)-lekko stłuc młotkiem
  • odrobina oliwy z oliwek 
  • pieprz 



Dodatkowo do makaronu dodałam:
  • plaster sera feta- pokroić w małe  kwadraciki, można użyć parmezanu -wówczas zetrzeć na drobnych oczkach
  • kawałki wędzonego łososia




Wykonanie PESTO:

Pietruszkę zblendować lub posiekać, dodać sok z cytryny,orzechy, czosnek, oliwę i przyprawić pieprzem ewentualnie odrobiną soli (ja nie dodawałam bo orzeszki nerkowca miałam lekko słone)- dokładnie wymieszać, można tez całość zblendować. 




Podawać z ulubionym makaronem, (najlepiej z mąki razowej lub durum )z kawałkami łososia, na koniec ułożyć kilak kawałków fety lub posypać parmezanem.  
SMACZNEGO!

Idealnie sprawdzi się do kanapek, nadziewania jajek czy pomidorów;)
POLECAM! Zdrowe i smaczne!

Komentarze

  1. Witaj!
    piszę do Ciebie, ponieważ od marca 2015 roku startuję z projektem swan, czyli grupową walką o zdrowie, piękną sylwetkę, poprawę wizerunku. Chciałam Cię zaprosić do projektu - możesz mnie szukać na facebooku - Swan Łabędzica lub na blogu projekt-swan.blog.pl
    do zobaczenia!:)
    -Kasia (Swan)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz