Kasza bulgur z grillowaną karkówką na cukini z sałatą

slim-style
Kasza bulgur ma na tyle uniwersalny smak, że świetnie się sprawdza zarówno z warzywami jak i na słodko, z jogurtem i owocami.
Można nadziewać nią paprykę z dodatkiem mięska czy robić kotlety, albo zwyczajnie tak jak ja tym razem po prostu ugotować i podać na talerzu jako zamiennik np. ryżu.

Pewnie wielu z Was zastanawia się jaki ma smak... jak dla mnie jest bez konkretnego smaku, podobnie jak kuskus wszystko zależy od tego z czym ją podamy, jak przyprawimy...


Osobiście smakuje mi z dodatkiem mleka, pomarańcza, cynamonu, gałki muszkatołowej;)
Ale w wersji z grilowaną karkówką -rewelacja-polecam!

Obiadek wykonałam w 10 minut;)
Wrzuciłam na grilla(elektrycznego) karkówkę, pokrojone w grube  plastry  cukinie i cebulę, przyprawiłam : papryką ostrą, słodką, pieprzem i gyrosem. W tym czasie ugotowałam w lekko osolonej wodzie kasze bulgur. 
Podałam z sałatą z dodatkiem ogórka, cebuli skropioną sokiem z cytryny i oliwą.


Komentarze