Ryba w panierce sezamowej


Potrzebujecie:

  • garść sezamu
  • garść siemienia lnianego
  • 1 jajko
  • rybkę-ja użyłam płat dorsza, ale z tą panierką idealnie smakowałby także łosoś
  • folia bądź papier do pieczenia
  • oliwa z oliwek
  • cytryna
  • sól i pieprz 

Wykonanie:

Jajko rozbić i lekko roztrzepać. Rybę przyprawić solą, pieprzem.
Na talerzyku zmieszać sezam z siemieniem lnianym mielonym. 




















Rybkę obtaczamy w jajku a później w panierce- można czynność powtórzyć.




















Przekładamy na papier do pieczenia bądź folii. Skrapiamy sokiem z cytryny i polewamy oliwą z oliwek.
Pieczemy w temp. 180stopni ok 20-25 min.
SMACZNEGO-PYSZNA I CHRUPIĄCA;) POLECAM


Podałam z kaszą kuskus z kalafiorem. Dodatkowo z świeżo wyciskanym sokiem z pomarańczy,sałatką i sosem Mojo verde (specjalność z Wysp Kanaryjskich)na bazie kolendry, pietruszki, octu, oliwy, czosnku i zielonej papryki.

Komentarze

  1. Nie lubię takiej panierki :/
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, ze każdy ma inne "kubeczki smakowe" dla mnie pyszna;)
      Ale może kiedyś polubisz-...mój mąż kiedyś nie znosił sezamu a teraz uwielbia;)

      Usuń

Prześlij komentarz