Koktajl po -treningowy

Ćwiczycie? 

Pewnie cześć z Was właśnie zaczęło po postanowieniu noworocznym ;) Oby zapał nie minął- trzymam za Was kciuki -bo naprawdę warto! Dla mnie to już codzienność, nie muszę tego postanawiać bo bez sportu, niemalże co dziennej aktywności nie potrafię żyć:)

Wierzcie mi - od tego można się uzależnić!  tak samo jest ze zdrowym odżywianiem a jeszcze jak zobaczycie pierwsze efekty - nikt i nic nie przekona Was do powrotu, do złych nawyków!

Pamiętajcie tylko o jednej najważniejszej zasadzie : ROBISZ TO DLA SIEBIE, DLA SWOJEGO ZDROWIA, SAMOPOCZUCIA, POPRAWY WYGLĄDU, LEPSZEJ SAMOOCENY A  PRZEZ TO I LEPSZEGO ŻYCIA! 

Dziś 8.01.2016 rok .... a więc 8 dzień nowego roku a za mną 8 dzień intensywnego treningu w tym roku!
Ile było w tamtym?... nie wiem, bo nie liczyłam ale myślę ,ze na 365 dni było to na pewno nie mniej niż 250 , przerwę robię tylko czasami więc to co powinnam postanowić to więcej odpoczynku,  więcej snu;)

Dziś dzień jak co dzień a wiec pobudka o 4:45, koktajl białkowy i trening...1h intensywne cardio! 
Jutro przerwa pierwsza w tym roku, bo za bardzo mięśnie mnie bolą, szczególnie nóg ( sporo ostatnio biegałam);)
Dlaczego wstaje i ćwiczę tak wcześnie rano? Bo niestety później praca i obowiązki ale oprócz treningów pamiętajcie, że ważne jest to co dostarczycie swojemu organizmowi! 
Dlatego moja propozycja na dzisiaj to koktajl:

z awokado (ma dużo tłuszczu, ale zdrowego- osobiście staram się co drugi dzień zjeść kawałeczek awokado czy to w postaci koktajlu , w sałatce lub  bez dodatków -samo w sobie jest przecież bardzo smaczne:))

SLIM-STYLE
Użyłam:
  • 1/2 awokado
  • 1/2 banana
  • 2 łyżki nasion chia (szałwia hiszpańska)
  • woda 


Awokado i banan-zmiksowałam , dodałam wodę i nasiona!
Mniam mniam:)

Tak niewiele potrzeba by zrobić zdrowy, sycący koktajl po-treningowy czy śniadaniowy !!!
UWIELBIAM;) 

Zapomniałabym dodać, że taki koktajl z łatwością możecie zabrać do pracy, szkoły itp;)



Komentarze

Prześlij komentarz