Muffinowe brownie

Chcesz zaskoczyć bliskich, znajomych pysznym zdrowym deserem? 
Trafiłaś/łeś na odpowiedni przepis;) 
Pokaż wszystkim, że zdrowa dieta nie oznacza, że trzeba się katować. Można rozkoszować się pysznym deserem a przy tym nie szkodzić swojemu zdrowiu czy figurze;), a nawet wręcz przeciwnie tj. uzupełnić składniki odżywcze potrzebne organizmowi każdego dnia! 
slim-style

Dodam, że to prosty przepis w którego przygotowaniu pomagała mi moja 4-lenia córeczka;) Sprawiło jej to ogromną radość tym bardziej, że robiła je swojej babci i dziadkowi;) 
Choć tak naprawdę też sobie, bo jak tylko lekko ostygły zjadła 2szt.;)- to idealny smakołyk dla Waszego dziecka! Świetnie sprawdzi się też na spotkaniach z przyjaciółmi- szczególnie te przy kawce;) 


Co potrzebujecie:

  • 1 torebkę kaszy jaglanej 100g - ugotować ( ja zalewam 2 szkl. wody i gotuję ok. 10-12 minut) 
  • 2 banany
  • 1 łyżka oleju kokosowego ( możecie dodać masło klarowane),
  • 2 łyżki wiórek kokosowych -niekoniecznie, ja dodałam bo są zdrowe a nie są w efekcie końcowym bardzo wyczuwalne ;) ,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • pół łyżeczki sody
  • 2 łyżko kakao
  • 1 łyżka masła orzechowego/migdałowego - niekoniecznie
  • bakale 
  • dobrej jakości dżem -ja użyłam truskawkowy, własnego wykonania;)
Wykonanie:

Wszystkie składniki, oprócz dżemu dokładnie zmiksować/zblendować na jednolitą masę !

slim-style
Przygotować foremki na muffinki;) 
Ułożyć na blaszce. 

Nakładać masę -mniej więcej do połowy muffinek. 
Następnie pół łyżeczki dżemu- można zamiast dżemu zblendować np. maliny;), po czym przykrywamy dżem  ok. 1 łyżką masy.


slim-style

Pieczemy ok. 15-20 min w temp. 180 stopni C.

Gotowe, pyszne, pachnące , zdrowe, smaczne muffinki- A`la brownie! idealne po treningu, idealne do kawki, idealne na wyjątkowy dzień: Dzień Babci, Dziadka, Walentynki, imieniny, urodziny, spotkanie z przyjaciółmi! 
polecam!SMACZNEGO:)
SLIM-STYLE 



 

 

Komentarze