NIE KUPUJCIE PEELINGÓW!!!

KONIECZNIE PRZECZYTAJCIE!!!

http://stylio.pl/news/uroda/peelingi-zakazane-w-usa-dlaczego

Mikrodrobinki zawarte w peelingu zanieczyszczają wodę i szkodzą wodnym stworzeniom na całym świecie.


WAŻNE! 

MOŻNA ZROBIĆ NATURALNY I RÓWNIE SKUTECZNY PEELING BEZ CHEMII, BEZ PLASTIKU!!!

Propozycje: 

slim-style
1. Fusy od kawy (zaparzonej wcześniej lub po zmieleniu przez ekspres) + oliwa z oliwek + cytryna+ cynamon+ sól gruboziarnista -idealny do ciała (antycellulitowy) można także fusy + olejek lub żel do kąpieli!(nogi są po nim bardzo gładkie)

2. Sól gruboziarnista + oliwa;

3. Pomarańcz (obierz) -pocieraj twarz miąższem (można dodać odrobinę mąki kukurydzanej);

4. Płatki owsiane+ cytryna+ miód;

5. Posiekane migdały+ miód+jogurt naturalny;

6. Cukier + oliwa (może być oliwka do ciała);

Podałam kilka prostych, tanich i sprawdzonych naturalnych peelingów ! Zaglądajcie do mojego  bloga - będzie więcej:) 
Nie kupujcie śmieciowych peelingów z plastikiem! szkoda pysznych i zdrowych ryb!
Poza tym sami zauważycie, że efekty po naturalnych peelingach są dużo lepsze :)

Komentarze

  1. regularnie robię peeling kawowy i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja bo efekt jest niesamowity, nie zdarzyło mi się nigdy kupić peeling po którym miałabym tak gładką skórę jak po tym kawowym;) dla mnie-bezkonkurencyjny;)Jeszcze jak dla mnie piękny zapach kawy ...:0

      Usuń
  2. A również już ich nie kupuje polecam jeszcze zamiast fusów dodać cukier trzcinowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje dzisiaj:) czasami do fusów zamiast soli dodawałam cukier trzcinowy, albo jako peeling do twarzy miód+ cukier trzcinowy;)ale nie próbowałam w wesji z oliwą, cytryną i przyprawami- dzięki na pewno spróbuje!

      Usuń
  3. peeling kawowy jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) minus to brudna wanna;)ale warto dla efektu jaki się uzyskuje!

      Usuń

Prześlij komentarz