Wątróbka-pyszna!

Bardzo zdrowy obiadek !Tak wiem wiem co sobie myślicie ...co z węglowodanami;) Zjadłam na śniadanko sporą porcję kaszy gryczanej niepalonej z miodem i suszonymi owocami więc mogę pozwolić sobie na obiad białkowy -bez węglowodanów ale za to dostarczyłam swojemu organizmowi sporą ilość :białka, żelaza, witamin z grupy B, witaminy A i innym mikroelementów!

slim-style
Użyłam:
  • 1 wątróbkę sporej wielkości
  • 1 małą cebulę
  • sól, ja użyłam  himalajską-szczyptę
  • pieprz
  • papryka
  • majeranek
  • przyprawa -czosnek mielony- pół łyżeczki
  • 1 mała łyżeczka musztardy francuskiej lub innej z dużą ilością gorczycy
  • czosnek -1 ząbek- przecisnąć przez praskę
  • masło klarowane
    1 łyżka octu balsamicznego- niekoniecznie

Wykonanie:

Cebulę i czosnek zeszklić na maśle klarowanym, dodać pokrojoną w kawałki wątróbkę          (wcześniej usunąć błonki i dokładnie opłukać)  i przyprawy oraz musztardę. Wątróbkę smażyłam ok 3 min z każdej strony, po czym przykryłam pokrywką i dusiłam ok. 5 min. Była idealna;) Podałam z rukolą.Skropiłam lekko octem balsamicznym.

Ważne! taka wątróbkę z warzywami możecie śmiało potraktować jako zdrowe śniadanie białkowe;)

Komentarze

  1. Ja uwielbiam watrobke!:) tania, dobra! Tylko nie można jesc jej za często:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście -masz racje, ale 1 raz w tygodniu dla osoby prowadzącej aktywny tryb zrycia jest ok;) Nie polecam tylko kobietą w ciąży!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz