Gryczany mix

slim-style
Znowu kasza gryczana... tak stety albo niestety;) 
2 dni temu były placuszki z połowy torebki :
http://slim-style.blogspot.com/2016/02/placuszki-gryczne-z-jabkiem.html
a dziś muszę wykorzystać drugie pół - takie zdrowe produkty nie mogą się zmarnować;)
Ale akurat cieszy mnie to bardzo;) 

Uwielbiam w każdej postaci -najbardziej na słodko;)
Dziś na szybko...bardzo szybko;)


Zmiksowałam kaszę gryczaną niepaloną z bananem, plastrem awokado, 1 łyżką oleju kokosowego 1 łyżeczką masła migdałowego, 1 łyżeczką kakao i łyżeczką nasion słonecznika i dyni.
Przełożyłam do szklaneczki i posypałam nasionami chia, sezamem i siemieniem lnianym. 

Uwaga - nie masz masła migdałowego ? możesz zrobić bez niego - będzie równie smaczne albo dodaj kilka orzechów np. włoskich:)

Mniam mniam - pyszne!
To mój kolejny ulubiony przepis;)
Idealny jako deser do kawy;) Zastąpi godnie kawałek ciasta;)

Komentarze