Kasza gryczna z pomarańczą i kokosem

Dzisiejsze śniadanko ... kasza gryczana biała.
Mniam mniam;)
Jak już pisałam uwielbiam kasze gryczaną szczególnie białą niepaloną i właśnie na słodko;)
Z pomarańczą i wiórkami... rewelacja!
slim-style

Użyłam:
  • pół torebki ugotowanej kaszy gryczanej niepalonej 
  • 2 łyżeczki kakao
  • 1 łyżeczka miodu lub syropu klonowego
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego
  • 1 łyżeczka słoneczniku
  • 1 małą pomarańczę
  • 1 łyżka wiórek kokosowych
  • kardamon, cynamon
Wykonanie:

Kaszę, kakao, miód, siemię lniane, słonecznik, kakao - zmiksowałam  na jednolita masę.
Pomarańcz pokroiłam w sporej wielkości kawałeczki.
Przełożyłam masę z kaszy do miseczki, posypałam kardamonem i cynamonem, ułożyłam na wierzchu pomarańcz i posypałam wiórkami.

Pyszne!


Komentarze

Prześlij komentarz