Kasza na makaronie marchewkowo-cukiniowym

slim-style
slim-style
Propozycja na obiad dla tych, którzy starają się nie łączyć białka z węglowodanami... Idealny dla osób na diecie.

Kasza gryczana niepalona - źródło witamin i składników mineralnych.

Cukinia - nie dość że zdrowa to jeszcze smaczna, małokaloryczna! Zawiera mnóstwo witamin i składników mineralnych!
Bardzo delikatna -idealna dla małych dzieci czy osób z wrzodami żołądka, kobiet w ciąży (zawiera dużo kwasu foliowego) To także dobre źródło  błonnika!


Jeśli jeszcze nie kupiliście temperówki do warzyw -zróbcie to! Kosztuje ok. 5-10zł a sprawdza się idealnie. 

Dziś propozycja użycia cukinii surowej;) Niewiele osób zna jej smak, bo zwykle podaje się gotowaną, grilowaną, pieczoną. A tak naprawdę surowa cukinia jest rewelacyjna w smaku! Lekko chrupiąca.  

Tak więc wykonałam makaron z cukinii i marchewki  przy użyciu temperówki;) 

Kasze gryczaną niepaloną ugotowałam do miękkości.
Na patelni rozgrzałam 1 łyżkę masła klarowanego i wrzuciłam warzywa na patelnie. Przyprawiłam: kurkumą, pieprzem, odrobiną soli morskiej, papryką słodką, czosnkiem i pieprzem cayene. 
Dodałam ok pół szklanki wody i 1 łyżkę koncentratu pomidorowego. Chwilkę podusiłam,. GOTOWE. 
Podałam z odrobiną rukoli.
Smaczny, zdrowy i sycący obiadek w 20 minut ;) POLECAM!

Komentarze

  1. Wygląda smacznie :) muszę w końcu spróbować niepalonej!

    OdpowiedzUsuń
  2. często robię potrawy z makaronem z cukinii - polecam, a temperówka rzeczywiście tu jest niezbędna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten przepis bardzo przypadł mi do gustu. Wspaniale smakuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz