Muffinki bananowo-marchwiowe

slim-style
Dziś usłyszałam od mojej córeczki - 4 letniej, że to najlepsze muffinki jakie jadła a zrobiłam je w 10 min + 20 min w piekarniku tj. 30min;)

Troszkę zmodyfikowałam mój tradycyjny przepis na muffinki marchewkowe i nie spodziewałam się, że wyjdą aż tak dobre;)
Są tego plusy i minusy - minus taki, że nie ma szans, by powstrzymać się przed zjedzeniem kolejnego;) Plus - bardzo zdrowa przekąska więc jeśli już jeść słodycze to tylko takie;) a wiadomo - mróz za oknem, deszcz itp trzeba sobie poprawić humor;)

Potrzebujecie:
  • 1 duża albo 2 małe marchewki starte na tarce na grubych oczkach 
  • 1 banan
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mleka kokosowego
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżki mąki kokosowej
  • 1/2 szklanki cukru:  ksylitolu
  • 2 łyżki mąki jaglanej/ może być inna np. kukurydziana
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • bakalie-zalać wrzątkiem i na chwilę odstawić po czym odcedzić.
Wykonanie:

W misce nr 1: 
Jajka roztrzepać, dodać mleko ,cukier i  nadal trzepaczką ubijamy.
W osobnej misce nr 2:
Rozgniatamy banana- widelcem, dodajemy marchew startą i bakalie.
Do miseczki nr 3:
Przesypać mąki, proszek oraz płatki- mieszamy.
Do masy jajecznej dodajemy produkty z miski nr 2 czyli marchew z bananem. Następnie stopniowo miseczkę nr 3 czyli z mąką;)
Przekładamy do foremek na muffinki. 
Pieczemy w 180 stopniach ok. 20 min.
Tradycyjnie polałam rozpuszczoną gorzką czekoladą i posypałam wiórkami.
slim-style
Idealna przekąska po trening, idealna do kawy, idealna na poprawę humoru w pochmurne dni!
POLECAM!

Komentarze

Prześlij komentarz