Omlet/naleśnik gryczany

slim-style
Nic prostszego.. pyszny i zdrowy, idealny na śniadanie - mój mąż uwielbia;)

Dlaczego bardziej omlet niż naleśnik?

Bo w przewadze są jajka a nie mąka. 
Użyłam 2 duże jajka i 1 łyżkę mąki gryczanej! Do tego oczywiście 1 łyżka mleka, szczypta soli morskiej i pieprzu, nasiona lnu- wszystko roztrzepałam i smażyłam na patelni lekko wysmarowanej masłem klarowanym!
Podałam z szynką, ogórkiem i rukolą! Pyszne i zdrowe (w przewadze białkowe) śniadanko w 5 minut. Czyli to co lubię ...szybko i zdrowo! 
SMACZNEGO!

To może być też idealne danie obwodowe - tylko pamiętaj aby wówczas na śniadanie dostarczyć organizmowi więcej węglowodanów;) By był jeszcze bardziej sycący - do środka włóż upieczoną w piekarniku rybę;)

JEDZCIE KASZĘ GRYCZANA, ZAWIERA DUŻO WITAMIN I MINERAŁÓW!

Komentarze

  1. Nie lubię kaszy gryczanej, ale w formie mąki jest dla mnie do zaakceptowania...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz