Owoce pod "pierzynką"

Dodaj napis
Tak wiem wiem ...to nie sezon na czereśnie;) 
Owszem ale dla tych co pomyśleli o tym by je zamrozić lub tych co chcą zrobić zdrowy seder, mogą zastosować tę samą opcję z innymi owocami;)

Śmiało, łączcie kombinujcie i  koniecznie napiszcie czy wyszło tak smacznie jak u mnie;)

Potrzeba tak niewiele by stworzyć coś tak pysznego a zarazem zdrowego ;)

Ci co myślą, że nie mogą zdrowo się odżywiać bo kochają słodycze odpowiadam, że można!!! Dla chcącego nic trudnego ! 

Zmieńcie swoje podejście, nastawienie, zacznijcie małymi kroczkami! Jedynie czego potrzebujcie to odrobiny czasu żeby zrobić coś smacznego!! Chwilki, bo wierzcie mi -nie lubię spędzać długich godzin na szykowaniu jedzenia! Moje dania są szybkie i łatwe w wykonaniu! CHCIEĆ O MÓC!




Potrzebujecie:
  • czereśnie lub inne owoce mogą być mrożone truskawki, jeżyny, maliny -świeże będą lepsze;) 
  • gruszkę, jabłko, banan
  • garść otrębów lub płatków owsianych
  • garść płatków jaglanych bądź  innych np. orkiszowych  
  • orzechy, bakalie ( u mnie nasiona chia, orzechy nerkowca i ziemne i wiórki kokosowe)
  • 1 łyżka miodu lub syropu klonowego
  • masło do posmarowania blaszki   

WYKONANIE:

Blaszkę wysmarować masłem, poukładać owoce. 
W miseczce wymieszać płatki, otręby, bakalie i miód bądź syrop klonowy- utworzyć  "kruszonkę" , wyłożyć na owoce.
Piec ok. 30 min w 180 stopniach!
 




 


A DLACZEGO WARTO JEŚĆ CZEREŚNIE ???co zawierają? jakie mają właściwości? KONIECZNIE PRZECZYTAJCIE!
http://slim-style.blogspot.com/2015/07/czeresnie-co-zawieraja-jakie-maja.html 

Komentarze