Placuszki gryczne z jabłkiem

Pyszne, zdrowe i sycące śniadanie. Czyli to co uwielbiam.

Dla mnie każdy dzień jest piękny bez względu na pogodę, kocham poranny trening - te endorfiny tuż po nim, letni prysznic, zapach czekoladowego płynu do kąpieli i... no właśnie to coś co daje mi powera na cały dzień czyli śniadanie. Ono nie może być byle jakie, to  musi być coś pysznego, coś co pozwoli mi normalnie funkcjonować (wstaje o 4:30) coś co sprawia, ze dźwięk budzika kolejnego dnia kojarzy mi się z czymś przyjemnym, bo przecież uwielbiam poranki;) 
Chcesz poprawić swój wygląd, chcesz żyć zdrowo, czuć się zdrowa i piękna ...

Zacznij go od pysznego, zdrowego śniadania, które nie tylko  pobudzi organizm do działania, otworzy umysł na nowe wyzwania!

Na dziś mam moje ulubione placuszki gryczane ;) 
Nie dość że proste w wykonaniu to jeszcze mega smaczne!


Użyłam:
  • pół torebki ugotowanej kaszy gryczanej niepalonej/białej 
  • 2 łyżki wiórek kokosowych
  • 1 małe jajko
  • 1 łyżeczka nasion chia (nie są konieczne)
  • ziarna: sezam, siemię lniane-wg uznania
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1 mały banan
  • cynamon, kardamon
  • małe jabłko
  • 1 łyżeczka oleju kokosowego lub masła klarowanego-do smażenia
Wykonanie:

Kaszę, wiórki, jajko, ziarna, miód, banan, kakao- miksujemy na jednolitą masę! Wstawić do lodówki na 10-15 min, będzie się łatwiej smażyć( nie będą się rozwalać przy przewracaniu na drugą stronę).
Na patelni rozgrzewamy olej/masło i smażymy małe placuszki z powstałej masy- z obu stron.
Jabłko kroimy bardzo cieniutko. Układamy jabłka z placuszkami, posypujemy cynamonem, kardamonem, ziarnami, można także orzechami czy odrobiną wiórek! 

POLECAM NAPRAWDĘ PYSZNE! 
Idealne śniadanie, najlepiej drugie, idealne na deser do kawy !Idealne po treningu!
Świetnie zastąpi owsiankę z owocami czy kasze jaglaną!


SLIM-STYLE
 
 

Komentarze