Pudding chia

slim-style
Tradycyjnie na moim blogu -proste i szybkie przepisy. Tym razem co raz popularniejsze nasionka chia- szałwii hiszpańskiej w głównej roli, bo gdyby nie chia, deser nie miał by konsystencji puddingu:) Te małe nasionka są bardzo zdrowe i co raz bardziej dostępne w sklepach- już nie tylko ze zdrową żywnością;) Taki pudding idealnie nada się na drugie śniadanko do szkoły, pracy, na wyjazd! 

Tak więc bez wykrętów - można żyć zdrowo nie mając czasu na przygotowywanie posiłków;)

Osobiście w słoiczki jak niżej zabieram go do pracy bardzo często, bo jest bardzo smaczny, zdrowy, sycący! Przygotujcie go sobie wieczorkiem i macie pyszne śniadanko następnego dnia gotowe."Niebo w gębie" więc koniecznie wypróbujcie!





slim-style
Użyłam do puddingu:

  • 1 łyżeczkę nasion chia
  • 2 łyżko mleka kokosowego
  • 2-3 łyżki wody
  • 1 banan
  • 1 łyżka wiórek kokosowych
Wszytko  zmiksowałam i wstawiłam do lodówki na noc.

Przygotowałam mix owocowy z pomarańcza, jabłka,   dodałam orzechy- len mielony, zmiksowałam.wstawiłam do lodówki..
Następnego dnia -rano wyciągnęłam pudding i przełożyłam mix owocowy, położyłam kilka kawałków żurawiny.

Tak naprawdę to jakie owoce ułożycie na pudding zależy od Was, one lekko zmienią jego smak, nadadzą mu tego jedynego niepowtarzalnego smaku. Korzystajcie z owoców sezonowych! Idealnie smakuje z bananem i wiórkami, z jabłkiem i cynamonem,z ananasem z kiwi, z borówkami czy malinami. Próbujcie na różne sposoby! Już czekam na lato, na wakacje na słodkie maliny, czereśnie, wiśnie, porzeczki...;)

slim-style

Komentarze

Prześlij komentarz