Koktajl/Smoothie wiśniowe

Dziś znowu koktajl....o tak;)
A o dlatego, że uwielbiam.
Można bardzo urozmaicić danie, poza tym łatwo jest wykonać i zabrać do pracy;) 
I co najważniejsze wiem, że dostarczam mojemu organizmowi wszystkiego co potrzebuje po moich porannych treningach;) 
Rano, na czczo -tj. przed treningiem -rozpuszczam białko w proszku:), to także posiłek; więc zwykle taki koktajl jest moim drugim śniadaniem;)

Dziś nabrałam ochotę na czerwony;)  Miałam pyszne wiśnie w kompocie ( na szczęście wydrylowane;)) ale śmiało można użyć 1 łyżki wysokiej jakości dżemu! Są już dostępne słodzone stewią czy ksylitolem-warto zajrzeć do produktów ze zdrowa żywnością, choćby internetowych ( troszkę taniej).

Potrzebujecie:
  • 1/3 szklanki wiśni z kompotu/ewentualnie innych ( często robię z czarną  porzeczką) 
  • 1 szklanka mleka roślinnego- lub zwykłego, ja użyłam mleko owsiane, 
  • 2 łyżeczki nasion chia,
  • 1 łyżeczka lnu mielonego
  • 1 łyżeczka oleju kokosowego
  • 5 sztuk daktyli- namoczonych we wrzątku na ok. 15-20 min.
Wykonanie :

Tradycyjnie jak przy koktajlach-wszystko dokładnie miksujemy;) Udekorowałam orzechami (zdrowe kwasy tłuszczowe), sezamem, daktylem- 1 szt. WSTAWIŁAM DO LODÓWKI - NA CAŁĄ NOC! 
Rano miałam coś pomiędzy koktajlem/gęstym smooth-ie a puddingiem;) PYSZNY!

Komentarze

  1. Odżywczy i smaczny przepis! Wersja z czarną porzeczką.. Musi być niesamowita :)
    O! I mój kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te abstrakcje to fajna sprawa, nie ma to tamto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności kto by się nie skusił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i prosty przepis, godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszny koktajl a dodatkowo jeszcze niesamowicie zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Tek koktajl bardzo dobrze smakuje i ma wiele zdrowych właściwości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz