Placuszki gryczano-awokadowe

slim-style
Dziś nie co inna wersja placków al`a racuszków gryczanych. 
Wczorajsze święto uczciłam zdrowym i pysznym deserem, który zjadłam na II śniadanie, jako uzupełnienie składników odżywczych po intensywnym treningu;)

Przepyszne:)


Użyłam:
  • plaster awokado- ok.1/3 całości 
  • 1/2 opakowania kaszy gryczanej niepalonej- ugotować do miękkości
  • 2 łyżeczki kakao gorzkiego
  • 1 banan
  • 1 łyżeczka nasion chia
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego 
  • rodzynki i słonecznik
  • syrop klonowy
  • cynamon i kardamon
  • 1 łyżka oleju kokosowego do smażenia bądź masła klarowanego


Wykonanie:

Awokado+ kasza+kakao+nasiona chia i siemię+ 1/2banana= miksujemy na jednolitą masę. 
Na patelni rozgrzać olej tudzież masło. 
Z powstałej masy uformować małe placuszki. Smażyć z obu stron aż lekko się zarumienią.
Pozostałą część banana pokroić wzdłuż w cienkie plastry.
Przełożyłam na talerz usmażone placuszki. Na wierzchu ułożyłam plastry banana. 
Wstawiłam do mikrofali na 0,5 min., żeby banan był ciepły. 
Całość posypałam przyprawami tj. cynamonem i kardamonem. Polałam syropem klonowym i posypałam rodzynkami i słonecznikiem.


UWAGA: Dlaczego podgrzałam banana?
Ciepły banan -rozgrzewa organizm!
Zimny-ochładza.
Latem jedz więc zimny, nawet lekko zmrożony, zimą -podgrzewaj!

Komentarze

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju placki, a te naprawdę dobrze brzmią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz