Po-treningowy przysmak twarogowy

Pyszne, sycące, proste w przygotowaniu i mega odżywcze śniadanie/deser. 
Zregeneruje mięśnie po treningu, wyrówna poziom kortyzolu. 

SLIM-STYLE

Użyłam:
  • 1 kostkę chudego twarogu 
  • 1 małą łyżeczkę nasion chia
  • 2 łyżeczki siemienia lnianego
  • 1 duża łyżka jogurtu naturalnego
  • garść orzechów
  • 1 banan
  • wiśnie z dżemu
  • 2 łyżeczki ciemnego kakao
  • Syrop klonowy-niekoniecznie 

Wykonanie:

Twaróg, nasiona chia,jogurt,banan,i kakao- zmiksowałam . Przełożyłam do pojemniczka ( miseczki).
Na wierzchu ułożyłam wiśnie, posypałam siemieniem lnianym i orzechami
Polałam odrobiną syropu klonowego.
PYSZNE!

Komentarze

  1. Jako, że jest to "śniadanie/deser" to trening wykonany jest przed śniadaniem? Raczej w takiej sytuacji przydałoby się szybciej wchłanialne białko - taka mała uwaga. Niektórzy też piszą, żeby w ogóle nie jeść twarogu, po treningu, ale inni piszą, że można, ale nie na czczo. Ja stosuję tą druga metodę. Ale super wygląda i na pewno super smakuje, więc zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś wspaniałego, akurat po treningu rzeczywiście taka przekąska fajnie się nadaje, dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz