Placuszki bananowe

Przepyszne, bananowo-kokosowe placuszki- bardzo szybkie w wykonaniu;) Idealne dla dzieci!

slim-style


Potrzebujecie:
  • 1 banan- rozgnieść widelcem
  • 1 łyżka wiórek kokosowych
  • 1 łyżeczka nasion chia (niekoniecznie)
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego   (niekoniecznie, można dodać inne nasiona)
  • 2 łyżki mąki kokosowej
  • tłuszcz do smażenia- u mnie olej kokosowy, ale może być masło klarowane 
  • 1 łyżka wody lub mleka ( może być roślinne)
  • można dodać  1 łyżkę miodu, ja nie dodawałam bo na koniec polałam syropem klonowym ;)
Wykonanie:

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą połączyć. Smażyć na patelni z dodatkiem odrobiny tłuszczu z obu stron. 
Dekoracyjnie można posypać wiórkami kokosowymi;)
Polecam wykonać je dla dzieci -są pyszne i zdrowe!
slim-style
slim-style

Komentarze

  1. ależ apetycznie wyglądają. Ja póki co z bananów tylko ciacho i chlebek piekłam. ale placuszki kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same pyszności, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygladają te placuszki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. robiłam, są rzeczywiście świetne i bardzo pożywne także polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Często goszczą na moim stole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Placuszki i omlety to doskonały pomysł na pełnowartościowe śniadanie. A w trakcie dnia można zabijać głód pysznymi koktajlami warzywnymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Placuszki bananowe można śmiało polecić jako pełnowartościowe śniadanie. Ale nasze menu to nie tylko śniadanie. Powinniśmy zadbać o odpowiednie komponowanie całego jadłospisu. Dzięki temu unikniemy wielu nieprzyjemnych dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz