Rybka w boczku...idealna

Przepyszna ryba- pstrąg. W wersji obiadowej - nie co tłustszej niż zwykle, ale tak naprawdę łuszcz jest nam bardzo potrzebny, a tego czego powinniśmy się szczególnie wystrzegać to sklepowych słodyczy i łuszczy trans, które powstają podczas smażenia w głębokim tłuszczu, niezmienianym jak w restauracjach, w fast-foodach!
Na moim talerzu znalazł się pstrąg owinięty plastrami boczku i upieczony w piekarniku! Dodatkowo nadziałam go drobno pokrojonymi pomidorkami suszonymi z zalewy i 2 małymi kuleczkami mozzarelli - mega. Na pewno zrobię to podczas jakiejś rodzinnej uroczystości by zaskoczyć gości;)  


Potrzebujecie:
slim-style

  • 1 rybkę, oczyszczoną- u mnie pstrąg  
  • 2-3 małe kuleczki mini mozzarelli  lub fety 
  • 1 plasterek pomidora suszonego z zalewy olejowej-pokroić w małe kawałeczki 
  • 2-3 plastry boczku 

Wykonanie:

Rybkę umyć, do środka włożyć mozzarellę lub kawałki fety i 1 odrobinę pomidora suszonego. Plastrami boczku owiń rybę. 
Można podpiąć wykałaczką ,żeby się nie rozwijała.
Piec ok.30-35 min w 180stopniach C.


Mniam mniam! Zjadłam z sałatką;)

Komentarze

  1. Ten boczek szczerze mówiąc nie bardzo pasuje mi do ryby:) Chociaż rzeczywiście usmażenie ryby na boczku jest pewnie zdrowsze aniżeli smażenie na oleju... Co do zalet ryby nie mam żadnych zastrzeżeń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybka w boczku wygląda wyśmienicie, palce lizać, wsunął bym, aż by się uszy trzęsły ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ryby. Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z przepisem ryby w boczku. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rybka wygląda i smakuje wyśmienicie. Świetny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy i sympatyczny blog, bardzo lekko się go czyta polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności na tym blogu. To mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego połączenia nie miałam jeszcze okazji kosztować, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz